Ваш кошикПорожній 0
Доставка пиццы
Доставка продуктів

Підтримка

За допомогою зручної навігації нашого сайту, Ви можете шукати товар такими способами:

- пошуковий рядок, який розміщується правіше логотипу супермаркету РОСТ,

- клікаючи по стрічці каталогів, і після клікаючи по потрібних групах, ви зможете знайти потрібні товари,

- наведіть на стрічку каталогів, зупиніться на потрібному каталозі, у спливаючому меню виберіть потрібну групу, там Ви знайдете потрібні товари,

- зателефонуйте за номерами зазначених у "Контактах".

Для початку Вам необхідно додати потрібні товари в кошик, натиснувши на кнопку купити, яка знаходиться біля фото товару. Наповнивши "Кошик покупок", Вам потрібно натиснути кнопку "Оформити замовлення". Після авторизуватися за мобільним номером телефону перед Вами з'являться поля для заповнення, зірочками вказані поля необхідні для заповнення. Заповнивши їх, Ви натискаєте в самому низу сторінки "Оформити замовлення" або "Перейти до оплати" (при способі оплати: "Онлайн картою Visa/Mastercard"). Тепер Ваше замовлення прийнято на опрацювання, і в робочий час з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження всіх деталей, при способі оплати: "Онлайн картою Visa/Mastercard" Вам необхідно оплатити його.

Можна. Для цього зв'яжіться з менеджером за номерами, зазначеними в "Контактах", якнайшвидше і повідомте, що Ви хочете змінити.

Особистий кабінет - призначений для користувача розділ на вебсайті rost.kh.ua, в якому можна редагувати свої дані, побачити і повторити раніше оформлені замовлення, переглядати і видаляти обрані товари. Щоб зайти в особистий кабінет необхідно зареєструватися, заповнивши коротку форму або для вже зареєстрованих користувачів - здійснити вхід. "Вхід/Реєстрація" знаходиться у верхньому правому куті сайту. Інтернет сайт також автоматично реєструє нових користувачів під час оформлення замовлення;

Мої дані в особистому кабінеті, необхідні: для авторизації на інтернет-сайті, отримання всіляких сповіщень про Ваші замовлення, при оформленні замовлення - автозаповнення полів введення (з можливістю редагування) даними з особистого кабінету;

Повтор замовлення. Щоб повторити замовлення, Вам необхідно в особистому кабінеті вибрати розділ "Всі замовлення", і натиснути правіше рядка замовлення на "Показати", у новому вікні знизу натиснути кнопку "повторити замовлення" і в "кошик покупок" буде додано ті товари, які є в наявності, на відсутніх товарах буде присутній напис "немає в наявності".

Статус замовлення - це те, на якому етапі перебуває Ваше замовлення (статуси замовлень можна подивитися в особистому кабінеті):

  • Не оплачено - не оплачене замовлення онлайн карткою Visa/MasterCard;
  • В очікуванні - очікує обробки менеджером;
  • Прийнято в роботу - обробляється менеджером;
  • Оформлений - зібраний, і готовий до доставки або самовивозу - ROST DRIVE;
  • Замовлення виконано - замовлення Вами отримано;
  • Анульовано - скасоване замовлення.